2011. június 21., kedd

Ibanez Prestige elektromos gitár RGA121 CDO * verdefényes beleértve a deluxe esetén

Ibanez Prestige elektromos gitár RGA121 CDO * verdefényes, beleértve deluxe esetben:
Hi!

Itt van egy Ibanez Prestige RGA 121 színes CDO (Crashed Deep Ocean) 2007-től.
Vettem a gitárt 2009-ben, és azóta ez akár 99%-a esetében, mert jobban szeretem játszani az én akusztikus ...
Bőrönd és gitár éppen szállították a boltba, hogy a lakásom, és nem hagyod el.
Tehát ez egy jó darab tartalmaz az esetben, mint az új.

Tudnék írni oldalakat, de lásd kapcsolatok vizsgálati jelentéseket és várunk átszúrja nekem kérdéseket,
vagy egyszerűen csak egy kis kávét!

http://www.musiker-board.de/reviews-e-git/136229-gitarre-ibanez-rga-121-a.html

Elég annyit mondani: Prestige a prémium sorozat Ibanez, nem úgy, mint a többi modell Kínában, de kizárólag a Team J. Craft készült Japánban. Csak a szabadalmaztatott Ibanez Wizard nyak most költségei több mint 400 €.
Ha google a gitár, ne tévesszen meg.
Ez az egyetlen RGA121, mely megvásárolható idején Európában.
Felhívtam minden zenebolt, mely a gitár állítólag ő nem kap!
A nyak széles, vékony és gyors. A gitár lehet a fém-funk.


Adatok:

Test: mahagóni, jávor top
Fogólap: rózsafa (jumbo bund)
Nyak: juhar / dió (5 db)
Bund: 24
Pickupok: 1x Humbucker Ibanez V7, V8 humbucker Ibanez 1x
Kapcsolási: Master hangerő, master tone, 5-állású kapcsoló, humbucker split
Híd: Gibraltar Plus
Hardver Szín: Cosmo Black (Gotoh mechanika)
RRP volt 1099 €

A gitár olyan jó, mint az új oldalt vastag.
Van is a helyzet, az eredeti dokumentumok, eszközök és új Ibanez heveder, fekete vagy zöld.
Ár: 750 Ft